Glowbox Δεκεμβρίου - Review



Λοιπόν μ'αρέσει πολύ αυτή η ιστορία με τα sneak peek ''κουτάκια''. Όχι μόνο μπορείς να δοκιμάσεις πολλά προϊόντα σε travel size (πολύ μεγαλύτερη ποσότητα απο ένα απλό δείγμα δηλαδη ) , τις περισσότερες φορές, τα κουτάκια περιέχουν και προϊόντα σε κανονικό μέγεθος. Και όλα αυτά με 12 ευρώ; Καλό; Εγώ όπως ξέρουμε beauty blogger δεν είμαι ( εμ...έμαθα να βάφομαι στα 21 για να καταλάβεις) , αλλά μ'αρέσει πολύ να παίζω με καλλυντικά.. 2-3 κλικ και δυο μέρες μετά το Glowbox ήταν στην πόρτα μου. 



 Ανοίγω που λες το μαγικό κουτάκι και τσουπ..Οχι 1 αλλα 7 προϊόντα, απο τα οποία μάλιστα τα 4 σε κανονικό μέγεθος! Ε, δε μπορούσα να μην μοιραστώ τη χαρά μου μαζί σου..





Πρώτο και καλύτερο το Avon Makeup Setting Spray (που κανονικά κοστίζει 16€, τιμή που ήδη ξεπερνά αυτή του Glowbox!) . Πρέπει να πω οτι για εμένα είναι ο πρωταγωνιστής του κουτιού. Γιατί; Γιατί έχω βαρεθεί να γυρνάω σπίτι μετά απο ξενύχτι και να βλέπω στον καθρέφτη το μακιγιάζ μου να χει πάει περίπατο.. (καλά δε μιλάμε για έξοδο τώρα στις γιορτές..). Αυτό που κάνει το spray αυτό είναι να σταθεροποιεί το μακιγιάζ σου, χωρίς καν να το νιώθεις ή να το βλέπεις. Δυο - τρια ''ψουτ'' και το μακιγιάζ σου δεν πάει πουθενά.  Ναι, τόσο απλά. Και ναι, δουλεύει.



Models Own - Big Brush Mascara. Όταν λέμε big brush μιλάμε για τόσο Big που και ο Mister Big ωχριά μπροστά της. Αν έχεις δοκιμάσει την Magna Lash Mascara από Radiant, θα δεις πολλές ομοιότητες στο βουρτσάκι. Βέβαια.. Έχει ένα μείον.. Εγώ για να καταλάβεις, όταν γελάω, γελάω μέχρι δακρύων. Ευτυχώς όταν τη δοκίμαζα ήμουν σπίτι, γιατί κατέληξα σαν το πάντα. Κρίμα γιατί πραγματικά το βουρτσάκι είναι ιδανικό...



Apivita Express Gold with Bilberry. Ανοίγεις τη συσκευασία, και μοσχοβολάει το μπάνιο. Μετά κάνεις απαλό μασάζ και μετά απο 5 λεπτάκια, ξεπλένεις και έχεις προσωπάκι μωρού. Απλά τη λάτρεψα γιατί δίνει μια λάμψη στην επιδερμίδα. Μέλι, λάδι ελιάς, μύρτιλλο, αμύγδαλα και φρούτα συμμαχούν για ένα τέλειο αποτέλεσμα. Γιατί όπως λεει και η γιαγιά, ότι δεν μπορείς να φας μη το βάζεις στα μούτρα σου...(εμ ντάξει...μη το πάρετε τοις μετρητοίς αυτό...).



Nourish Skincare/ Golden Glow Illuminating Face Shimmer ( call me φτου σκουληκομυρμιγκότρυπα...)
Ά! Κι αυτό με ενθουσίασε πολύ.. Το αναμειγνύεις με την ενυδατική, ή το make up σου (εγώ το ανακάτεψα με την ΒΒ μου να σου πω την αλήθεια) και δίνει extra λάμψη,γιατί είπαμε Χριστούγεννα έρχονται και βγαίνει η πυγολαμπίδα από μέσα μας.. Και μόνο του όμως σαν highlighter κάνει καλή δουλειά, και η ποσότητα του είναι ικανοποιητική.



Apivita /Bee Radiant Κρέμα Αντιγήρανσης και Λάμψης.
Μια φίλη μου λέει οτι απο τα 25 και μετά πρέπει να ξεκινάμε τις κρέμες αντιγήρανσης.. Πφφφφ...Στα 27 λοιπόν έχω ήδη μπεί στη διαδικασία να ψάχνω τη σωστή για την επιδερμίδα μου. Η Bee Radiant με Βλαστοκυτταρα Πορτοκαλιού, προλαμβάνει τις ρυτίδες (γκουχ) και επαναφέρει την φυσική λάμψη της επιδερμίδας. Τι είναι τα βλαστοκύτταρα εγώ δεν ξέρω, αυτό που ξέρω είναι οτι εχει ενα υπέροχο άρωμα, που μου θυμίζει λουλούδια πορτοκαλιάς, και οτι όντως ενυδατώνει σε βάθος, και οτι όντως νιώθεις το δέρμα σου πιο ελαστικό.



Molton Brown London/ Japanese Orange Body Wash
Το πορτοκάλι εμένα πάντα μου θυμίζει Χριστούγεννα..Το χω συνδυάσει με τα κουλουράκια που ψήνονται στην κουζίνα και τα μελομακάρονα.. Ναι και μάλλον πεινάω και λίγο.. Ότι πρέπει για λίγη extra περιποίηση αυτές τις μέρες.


Moroccan Natural/ Organic Pure Rhassoul Clay
Προϊόν μυστήριο γιατί δεν ήταν στον κατάλογο με τα υπόλοιπα που περιέχει το κουτί. Είναι σκόνη για να φτιάξεις έίτε τη δική σου μάσκα απο άργιλο, είτε ένα γρήγορο scrub. Είναι το μόνο προϊόν που δε δοκίμασα γιατί το δέρμα μου δεν αντιδρά καλά στον άργιλο.


Extra Bonus Product
Κάνοντας μια βόλτα στο eshop του Glowbox, είδα και τα προϊόντα της Aloe Plus και τα πραγματικά τέλεια Body Butter. Βλέπω οτι τα 50ml έχουν μόλις 3,20 και το τσιμπάω αμέσως, μια ζωή την έχουμε. Όταν όμως άνοιξα το δέμα μου βρήκα μια συσκευασία των 200ml! Yay! Πήρα το άρωμα Apple & Cinnamon το οποίο μου μυρίζει σαν ψητά καραμελωμένα μήλα με κανέλα και-ok, πάω να φάω,αυτό ήταν..

Ελπίζω να σας άρεσε το review! Πείτε μου στα σχόλια αν θέλετε να ξαναδείτε κάτι παρόμοιο ή και κάποιο haul post, και πως σας φάνηκε αυτό!

xoxoxo
Nathalie


***NOT A SPONSORED POST***
Every product in this post was bought by me.



You Might Also Like

0 σχόλια

Flickr Images

Flickr Images