What's in my bag? - The Zara Backpack


Έχω μια μεγάλη αδυναμία στις τσάντες : τα backpacks! Δείχνουν stylish αλλά και προσεγμένα και θα τολμήσω να πω και κομψά! Αρκεί να βρείς το ιδανικό.. Εκείνο το ένα και μοναδικό backpack που θα σε κάνει να ξεχάσεις όλες τις άλλες τσάντες, και που θα παίρνεις μαζί σου όπου κι αν πας... Ε να λοιπόν που το βρήκα! Η καινούρια μου εμμονή έρχεται απο τα Zara: ένα mini backpack, εμπνευσμένο απο το Soho Backpack της Gucci. Έχει μια αλυσίδα για να το κρεμάς στον ώμο σου και 2 ''δερμάτινα'' λουράκια για να το φοράς σαν κλασσικό backpack. Έχει μια τσέπη με φερμουάρ μπροστά και μια θήκη για το κινητό εσωτερικά. Μα καλά ,θα μου πείς, τί μπορεί να χωρέσει ένα τόσο δα τσαντάκι; Με κάποιο μαγικό τρόπο λοιπόν αυτό το mini χωράει όλα όσα είχα στις προηγούμενες τσάντες μου, χωρίς να χάνει το σχήμα του. Πάμε να δούμε τι βάζω λοιπόν μέσα, σε καθημερινή βάση:

 Από την τσάντα μου δεν λείπουν ποτέ τα ακουστικά μου. Ποτέ. Μου αρέσει πάρα πολύ ν ακούω μουσική όταν είμαι έξω και περπατάω ή στα μέσα. Στο μπροστινό τσεπάκι του backpack έχω πάντα την αλυσίδα που έρχεται μαζί του, σε περίπτωση που αποφασίσω να βγώ για μια βραδυνή βόλτα: βγάζω τα λουράκια, βάζω το αλυσιδάκι και τσουπ! Έτοιμη!

 Άλλο ένα προϊόν που δε θα μπορούσε να λείπει είναι το Batiste Dry Shampoo, σε travel size συσκευασία για να φρεσκάρω (εδικά τώρα το καλοκαίρι) τα μαλλιά μου όπου κι αν είμαι! Μετά τα χτενίζω με το Compact Tangle Teezer μου και αν τα πράγματα είναι πολύ σκούρα τότε χρησιμοποιώ ένα Invisibobble για να τα πιάσω σε ένα χαρούμενο κοτσάκι.

Φυσικά δεν πάω πουθενά χωρίς τα γυαλιά μου από τη Ray Ban: Προστατεύουν τα μάτια μου και είναι και rose gold... Tι άλλο θέλω;! Tέλος απο την τσάντα μου δεν λείπει ποτέ το Folli Follie πορτοφόλι μου!

Eσείς τι έχετε μες την τσάντα σας; Λίγα πράγματα ή είστε οργανωμένες για κάθε ενδεχόμενο; Πείτε μου απο κάτω στα σχόλια!

Το backpack θα το βρείτε εδώ.




You Might Also Like

0 σχόλια

Flickr Images

Flickr Images