After Christmas Wishlist


Καλή Χρονιά Mademoisellάκια μου! Μακάρι το 2016 να είναι για όλους μας μαγικό, γεμάτο αγάπη, υγεία, χαρά,  καλούς φίλους και στύλ βεβαίως, βεβαίως!

Δεν ξέρω αν νιώθεις κι εσύ όπως εγώ, αλλα  μετά την επέλαση της πούλιας, της παγέτας και της χρυσόσκονης, δυσκολεύομαι να ετοιμάσω ένα outfit της προκοπής. Η στροφή λοιπόν στα ασφαλή και αγαπημένα μου basics είναι αναπόφευκτη όπως κάθε φορά που η ντουλάπα γίνεται σταυρόλεξο. Ποιός άλλος θα σώσει καλύτερα την κατάσταση; 

 Ένα ουδέτερο μεν, ξεχωριστό δε, γκρί φουτεράκι θα κάνει τέλεια παρέα με ένα μαύρο παντελόνι σε ίσια γραμμή (και θα εξαφανίσει και κάτι μελομακαρονάκια που πήγαν και έκατσαν εκεί που δεν έπρεπε..). Το κλασσικό αγαπημένο μου jumpsuit, για ακόμα μια φορά θα με σώσει το βράδυ της Πέμπτης που θα ψάχνω τι θα βάλω (πάλι). Και φυσικά ένα άνετο μπέζ παλτό με μια κλασσική ασπρόμαυρη μαρινιέρα δε θα σε προδώσουν ποτέ ότι ώρα κι αν αποφασίσεις να το φορέσεις.

Και τι θα έλεγες αν αυτά τα κλασσικά basics ήταν σε τελείως basic τιμές; Γιατί είπαμε, γιορτές πέρασαν και μπορεί να θέλουμε να είμαστε στυλάτες αλλά δε θέλουμε να ξοδέψουμε και πολλά..
Δες λοιπόν τα κομμάτια που έχω βάλει στο μάτι αυτές τις μέρες: Κανένα τους δεν ξεπερνά τα 8 ευρω... 



xoxoxo Natalia 

You Might Also Like

0 σχόλια

Flickr Images

Flickr Images