Sunday Attire - OOTD



Το φθινόπωρο κάνει δειλά δειλά την εμφάνισή του.. Κι εγώ βρήκα επιτέλος χρόνο να ετοιμάσω ένα post για ένα απο τα αγαπημένα μου jumpsuits! Δεν είναι η πρώτη (και σίγουρα δεν είναι η τελευταία) φορά που σας λέω πόσο stylish θεωρώ τις ολόσωμες φόρμες, και πόσο με βολεύουν! Η συγκεκριμένη με κέρδισε με το υπέροχο κόκκινο χρώμα της και το μαλακό ύφασμά της.. Έτσι λοιπόν δεν έχασα την ευκαιρεία να τη συνδυάσω με τα λατρεμένα μου All Star για μια κυριακάτικη βόλτα στην πόλη. Αργότερα, θα δείχνει υπέροχη με μια fluffy ζακετα και ένα choker, και ίσως ένα ζευγάρι βελούδινα μποτάκια που μου έχουν γίνει εμμονή τον τελευταίο καιρό! Απο την παρέα δε θα μπορούσε να λείπει και η mini crossbody τσαντούλα μου που τόσο πολύ μ'έχει βολέψει..

Wearing
Jumpsuit
Bag
Sneakers
Sunglasses






You Might Also Like

1 σχόλια

  1. Πολύ όμορφο outfit! Δεν έχω τολμήσει τις ολόσωμες φόρμες ακόμα, δεν είμαι σίγουρη ότι μου πάνε :( Αλλά είναι σίγουρα πολύ βολικές! Νομίζω ότι ήρθε η ώρα για μια βόλτα στα μαγαζιά για πρόβες ;) xx

    ReplyDelete

Flickr Images

Flickr Images