Train For Pleasure - OOTD




Δεν ξέρω για εσένα mademoisellάκι μου... αλλά όταν ακούω τις λέξεις ''πρέπει, προπόνηση, thigh gap, bikini body'' με πιάνει μια ακατανίκητη επιθυμία να χωθώ στον καναπέ και να γραπωθώ απο το ριχτάρι... Ποτέ δεν κατάλαβα ας πούμε την έννοια ''bikini body''.. Έχεις σώμα; Έχεις bikini; Άρα είσαι έτοιμη για παραλία! Όλοι θέλουμε το καλύτερο για τον εαυτό μας, θέλουμε να είμαστε υγιείς και δυνατοί, αλλά δεν θέλουμε όλοι το lifestyle της σκληρής προπόνησης. Θέλουμε να κάνουμε την προπόνηση το παιχνίδι και όχι το στοίχημα στη ζωή μας.

Πολλές φορές για να ξεκουνίσουμε χρειαζόμαστε μια αφορμή, ένα κίνητρο. Για εμένα αυτό ήταν το ''pleasure kit'' της Bodytalk. Ένα μαλακό κολάν, που δεν κουνιέται από τη θέση του όσο κι αν τρέξεις, και ένα funky φούξια τοπ που μου φτιάχνει τη διάθεση μόνο που το βλέπω! Έβαλα ,λοιπόν, τα αθλητικά μου και ξεκίνησα να κάνω αυτό που αγαπώ περισσότερο: τρεξιματάκι! Αυτό ήταν: είχα βρεί τον τρόπο να κάνω κάθε μέρα κάτι καλό για τον εαυτό μου, που με έκανε να νιώθω και όμορφα!

Σταμάτα λοιπόν να νιώθεις άσχημα που δεν θέλεις να κοπανιέσαι στο crossfit! Βρές τον αγαπημένο σου τρόπο να γυμναστείς και #trainforpleasure!








xoxoxo Natalia







You Might Also Like

0 σχόλια

Flickr Images

Flickr Images