My week in Instagram #2


Το Instagram έιναι μακράν το αγαπημένο μου απο τα Social Media. Καλό το Facebook, χαριτωμένο το Twitter, αλλά το Insta μου φαίνεται πιο άμεσο, πιο όμορφο και πιο εύκολο να εκφράσω κάποια πράγματα μέσα απο τις φωτογραφίες μου. Κάποιοι το αναγάγουν σε σύγχρονη μορφή τέχνης. Ίσως. 
Εδώ σου έχω άλλη μια εβδομάδα μου μέσα απο τα μαγικά κουτάκια του Instagram. Θα βρείς πολύ περισσότερα όμως με το hashtag #urbanmademoiselle!


Αυτές τις μέρες είχε απίστευτη λιακάδα (επιτέλους..) και φυσικά δεν έχασα ευκαιρία για περπάτημα και για φωτογραφίες.





Η προηγούμενη Πέμπτη ήταν για μένα μια απο τις πιο χαρούμενες! Ορκίστηκα, και πλέον είμαι επίσημα μια απόφοιτος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας. Ήταν μια τρελλή τρελλή μέρα, γεμάτη αγαπημένους φίλους, χαμόγελα, γέλια, 3 κιλά λακ,  κομφετί και αγκαλιές. Και μπορεί να άργησε λίγο
 να έρθει αυτή  η μέρα αλλά πραγματικά ήταν όπως την είχα ονειρευτεί....
(ΥΓ: Τι τέλειο μπλε ρε παιδί μου αυτό της τηβέννου...)
(ΥΓΓ: Ναι, με λένε και Χαρίκλεια...Μπλιαχ..)


Μια βόλτα στο Μοναστηράκι μπορεί να σε φέρει μπροστά σε πανέμορφες αντίκες, και  ακόμα πιο όμορφες εικόνες. Επίσης, πόσο θα 'θελα μια κλασσική γραφομηχανή...


Λίγο μετα την ορκομωσία μου έφυγα με το amore mio για μια εκδρομή στην πόλη του. Η οποία δεν σταματά να με εκπλήσει με τις όμορφες γωνιές της, μετά από τόσα χρόνια που την επισκέπτομαι... 


Α, μην ξεχάσω! Δοκίμασα και την καινούρια γεύση Pistachio and Rose Mocha των Starbucks που θυμίζει κάτι απο το κλασσικό λουκουμάκι τριαντάφυλλο.  



Αν ψάχνεις για ένα διαφορετικό καφέ στην καρδιά της πόλης, μην ξεχάσεις να περάσεις απο το καφέ του Νομισματικού Μουσείου (απέναντι απο το Attica..άντε, όχι μονο ψώνια εε..). Η συλλογή του μουσείου είναι πολύ ενδιαφέρουσα, και ο κήπος του θα σε ξεκουράσει μετά τη βόλτα σου στην ιστορία.

xoxoxo Nαταλία




You Might Also Like

0 σχόλια

Flickr Images

Flickr Images