Ripped jeans are love...



Αυτό που θέλεις από μια τάση, είναι να δείχνεις πρωτα απ'όλα όμορφη, χωρίς όμως να φαίνεται οτι το χεις προσπαθήσει πολύ και να νιώθεις άνετα... Το δεύτερο βέβαια μερικές φορές φαίνεται ουτοπικό: δερμάτινες pencil φούστες, skinny jeans, και ψηλά τακούνια συνομοτούν ενάντια στην άνεσή σου..

Υπάρχει όμως ένα κομμάτι σε κάθε ντουλάπα που αγαπάει την άνεση αλλά και το στύλ σου... Το σκισμένο (κι όταν λέμε σκισμένο,εννοούμε σκισμένο), πολλές φορές boyfriend, jeans σου.. Το αγαπάς, θες να το φοράς παντού και για αυτο είμαι κι εγώ εδώ για να σου δείξω ακόμα περισσότερους τρόπους να το φορέσεις!





1. Με δερμάτινο jacket και λευκό πουκάμισο: Δυναμικό μεν, κομψό δε, ειδικά αν το συνδυάσεις με ένα minimal μποτίνι..



2. Με crop top.  Εδώ προσοχή.. κράτησε το υπόλοιπο σύνολο σε ήρεμους τόνους, εκτός αν άκουγες στο λύκειο Hi5  και σε πιασε μια νοσταλγία. Extra tip:  αν έχεις πιο μεσογειακό σωματότυπο διάλεξε ένα πιο ψηλόμεσο τζιν.



3. Με flannel shirt.. Δεμένο στη μέση ή φορεμένο,το καρώ πουκάμισο έχει κάτι απο το 90's vibe που οι fashionistas αγαπούν πολύ φέτος.. Για τέλειο mix n'match  βάλε στο παιχνίδι και τις ρίγες..


4. Με μυτερές γόβες.. Επέστρεψαν, απαιτούν την προσοχή σου και κάνουν ακόμα και το πιο distressed jeans σου να δειχνει ladylike...


5. Με λευκό πουκάμισο.. Ωπ,εδώ έχουμε το αγαπημένο μου.. Ένα καλό λευκό πουκάμισο σε λίγο χαλαρή γραμμή δείχνει υπέροχο χωρίς καθόλου προσπάθεια..



Και εδώ είμαι εγώ με το αγαπημένο μου ripped boyfriend jeans... Μεγάλος έρωτας σου λέω.. Εχουμε πάει μαζι παντού: από πάρτυ μέχρι εκδρομή στη Χαλκίδα..




You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Πολύ όμορφες οι ιδέες σου!Φοβερό το παπούτσι σου στον δικό σου συνδυασμό! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι πολυ που σου αρέσει! Το παπούτσι ειναι stradivarius..λατρεμενο ♡♡♡♡

      Delete

Flickr Images

Flickr Images