Athens Xclusive Designers Week - Day 3


Τρίτη μέρα της 15ης Athens Xclusive Designers Week. Βρέθηκα κι εγώ εκεί, στα fashion show των Toni & Guy και Μάκη Τσέλιου, με ενα boyfriend blazer και την καλή μου διάθεση. Και γιατί νa μη νιώθω καλά αλλωστε; Γνώριμες φατσούλες,δροσερά cocktail, ωραία ατμόσφαιρα και φυσικά μόδα!





Πρώτα είδαμε το show του Μάκη Τσέλιου. Μια collection που πραγματικά μαγεψε με τα θηλυκα φορέματα της αλλά και τα αυστηρά ταγιέρ σε ανδρική γραμμή. Δυναμικά κόκκινα και μυστηριώδη μαυρα κομμάτια που θυμίζουν office look που δεν στερείται θηλυκότητας.


Μια mini γεύση απο το Makis Tselios Atelier:








Για ακόμα περισσότερο  Makis Tselios fashion show: http://instagram.com/p/mON8IQuyEi/


Στη συνέχεια, πήγα περιχαρής στο Toni & Guy fashion show, με τη στυλιστική ματιά της Αννούσας Μελά (βλέπε My Style Forecast , αν και κάτι μου λέει οτι οι συστάσεις δε χρειάζονται...). Το concept ήταν παιχνιδιάρικο, δροσερό, γεμάτο χρώμα και καλοκαίρι! Εντυπωσιακά αλλά effortlessly chic χτενίσματα πλαισιωμένα από δυνατά outfit που σε έκαναν να νιώθεις οτι να, κι εγώ μπορώ να ντυθώ σαν εκείνο το μοντέλο και να δείχνω εξ ίσου fabulous. Ένα πανέμορφο show που είχε μια girl-next-door τσαχπινιά.

Αλλά αρκετά σου είπα εγώ, ρίξε μια ματιά στις φωτό και το βιντεάκι και πες μου πώς σου φάνηκε το Tony & Guy fashion show!











Δες το κλείσιμο του Tony & Guy fashion show: http://instagram.com/p/mODhLoOyEg/


Α! Και αυτή είμαι εγώ, δια χειρός We Run Fashion... Με το blazer που σου λεγα..



Αυτά λοιπόν απο την τρίτη μερα της 15ης AXDW... Περιμένω τα σχόλια σας! 

You Might Also Like

0 σχόλια

Flickr Images

Flickr Images