September Issues - OOTD




''It was a short summer Charlie Brown": Η αγαπημένη ατάκα ενός φίλου μου κάθε Σεπτέμβρη, που φέτος μου φάνηκε πιο επίκαιρη απο ποτέ! Θες επειδή κάποιες ατυχίες, και κάποιες υποχρεώσεις με κράτησαν στην Αθήνα; Θες επειδή ήταν ένα απο τα πιο περίεργα καλοκαίρια που έχω περάσει; Ας πούμε οτι όλα γίνονται για κάποιο λόγο ( όχι πως αυτός ο λόγος δε μπορεί να είναι χαζός λόγος) και ας πάμε παρακάτω, με ένα χαμόγελο!Ο Σεπτέμβρης για τους περισσότερους είναι ένα νέο ξεκίνημα (πιθανό κατάλοιπο απο τα παιδικά μας χρόνια..). Έτσι και το Urban Mademoiselle ανανεώνεται και ξεκινάει δυναμικά τις fashion περιπέτειές του!



Σήμερα λοιπόν έχουμε ένα απο τα αγαπημένα μου outfit: ένα lingerie top σε κλασσικό αγαπημένο μαύρο και μια basic φούστα που βρήκα στις εκπτώσεις του Αυγούστου, και έχω ευχαριστηθεί όσο λίγες αγορές! Το μαγικό με αυτό το outfit έιναι οτι ,αλλάζοντας λίγο αξεσουάρ και παπούτσια, καταφέρνει να με πάει σχεδόν παντού, όλες τις ώρες. Από μια πρωινή εμφάνιση με τα κλασσικά converse μέχρι το χαλαρό ποτάκι με chunky τακούνια! To top σίγουρα θα δείχνει ωραίο και το χειμώνα μέσα απο άνετες ζακέτες και πουλοβεράκια! Τόσο το top όσο και τη φούστα τα βρήκα στο Stradivarius, και το σύνολο δεν κόστησε παραπάνω απο 20€.



Ποιά ήταν η δική σου bargain αγορά φέτος το καλοκαίρι;

xoxoxo Natalia

You Might Also Like

0 σχόλια

Flickr Images

Flickr Images