Review - Korres Foaming Cream Cleanser



Τον τελευταίο καιρό το δέρμα μου κάνει τα δικά του: το μαύρισμά μου έχει αρχίσει και με εγκαταλείπει (bye bye φυσικό bronzer...κλαψ...) και έχω καταλήξει με ξηρα σημεία, κοκκινίλες και νεύρα. Και όχι το καθημερινό scrub δεν ήταν καλή ιδέα... Δοκίμασα λοιπόν την Αφρώδη Κρέμα Καθαρισμού του Κορρέ με πρωτεΐνες Γάλακτος απο τη νέα τους σειρά. 


Το καινούριο σε αυτό το προϊόν είναι οτι δεν πρόκειται ούτε για σαπούνι, ούτε για αφρό, ούτε για τζελ καθαρισμού. Είναι μια αφρώδης κρέμα καθαρισμού, μια ενυδατική, με πρωτεΐνες γάλακτος που λιώνει μόλις έρθει σε επαφή με το νερό και καθαρίζει σε βάθος χωρίς να σε ''τραβάει'' μετά. Ενυδατώνει δηλαδή σαν μάσκα ενώ αφαιρεί ακόμα και το μακιγιάζ απο το δέρμα σου. 
Ειδικά αυτές τις μέρες που ο καιρός αλλάζει και το δέρμα γίνεται πιο ξηρό ( βλ. γυαλόχαρτο στην οικοδομή...) η σύνθεσή της που είναι πλούσια σε λακτόζη και βιταμίνες κάνει τη διαφορά.

Στα συν και η σχέση τιμής - ποσότητας μιας και κοστίζει λιγότερο από 10 ευρώ και χρειάζεσαι ελάχιστη ποσότητα για κάθε χρήση, οπότε θα σου κρατήσει αρκετά. Α! Και μ' αρέσει πολύ το πως μυρίζει... Μου θυμίζει μωρουδίστικη κρέμα.. και λουλούδια.. Δεν ξέρω κάτι πολύ χαλαρωτικό..

Αυτά απο εμένα!
Πολλά Φιλάκια Mademoisellίτσες!
Ναταλία


















You Might Also Like

1 σχόλια

  1. Ενδιαφέρουσα ακούγεται... είμαι στο ψάξιμο για νέο Cleanser...θα το κοιτάξω! thanks for the info!xx

    ReplyDelete

Flickr Images

Flickr Images