Paisley Print



Long time no see, αγαπημένα μου urban-girls και επέστρεψα με ένα νέο outfit post!
Κάθε φορά που θα βγώ στα μαγαζιά, έχω στο μυαλό μου να βρώ κομμάτια που θα δείχνουν όμορφα , θα μπορώ να φορέσω και στη δουλειά αλλά θα είναι και stylish. Kάπως έτσι λοιπόν βρήκα και αυτό το φόρεμα από το αγαπημένο Zara, που για εμένα συμπληρώνει όλα τα κουτάκια. Το print με τα λαχούρια, εμπνευσμένο απο τα 70's υφάσματα, παίρνει μια πιο boho διάθεση με το άνετο και χαλαρό του σχέδιο, πράγμα που το κάνει ιδανικό για καθημερινές εξορμίσεις στην πόλη αλλά και τις βόλτες των διακοπών. Έχω ήδη σκεφτεί πολλούς τρόπους να το συνδυάσω: με ένα ζευγάρι minimal μαύρα σανδάλια, ή με λευκά sneakers για ένα πιο φρέσκο αποτέλεσμα, και γιατί όχι και με ψηλά πέδιλα για μια πιο βραδυνή εμφάνιση. Αν μάλιστα παίξεις και λίγο με τα κοσμήματα ή κάποια ζώνη το αποτέλεσμα θα σε ανταμείψει! 

ΥΓ: Σας είπα οτι έχει και τσέπες;;;;;;;;





Dress: Zara
Sandals: Makris Official
Bag: Zara (old)
Sunglasses: Zeus and Dione





You Might Also Like

0 σχόλια

Flickr Images

Flickr Images